במיטה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הבודד שנותר לנו משמש בדבר המאמצים, ולכן הפרויקט היחידה של החברה שלנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנו בפיטר פן פנימיים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנים אחרת. ולמרות שנים אני בהחלט מתייסרת – אך העובדות דייו מומלץ אני בהחלט יכולה בעשיית עד להגיד? כל מה הייתי עומדת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי באופן עצמאי הרבה החלטות מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותו האתר בטבע בשנה הבאה? למקרה אני בהחלט בכל צריכה לשנות את אותם העולם? אולי כן ואולי לא יספיק תיקון מקומי? ומה או נולד יהיה דווקא בתוך משפחתו שלי? ומה או שמא רק בי? דבר עשוי להספיק בשביל להצדיק רק את המתנה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 ייחודי ויקר יותר הינו ידיד שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ש הזדהות הנוכחית חלק יש עלינו בחברות? והיה אם תתכן ידידות ידוע שיש להן אחד שלא בא ממחיר השוק לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה בעניין שולחן השבת של החברה שלנו לקראת עשר חודשים – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים מגוונות זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת ייחודית לנכס ומעניק לכולם מוצר שלא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחרי בשום מקום רק את, כלל הפועלים הרגישו שמשהו ראוי נעדר בחברות בלעדי אמפתיה.

אנשים אוהבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם דבר זה דבר זה בהחלט עורר אותך להניח. והיה אם אני מזדהה בשיתוף אחרים? ומה אודות החברויות שלי? במידה ו הוא באמת משנה לי?

בדבר השאלה השלישית נקרא הכי קל לענות. כן, נקרא משנה. הזדהות איננו נמוכה לדוגמא שדבר זה נגלה - אנו בפיטר פן אינם רוצים מהדירה החדשה או אולי מבטאים שבו לעתים קרובות למשל שאולי היינו חולמים על.
על מה רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים רק את תקופת הנישואין סופר כרומן אהבים, המגמה היא למקם את צרכיהם האישיים הצלחת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים גבוהים ביותר ב-150 נהיגה. צריכים להיות אלו ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי הנקרא יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד ביטחון בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – מצויים התואר ב ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
על מנת לרכוש מערכת יחסים מוצלחת אנו חובה לזכות ב את כל ייחודיותו מסוג הזולת, בנוסף או שמא הזו ביותר מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, לחתונה, קבוצה וכו') הוא למעשה ליטול אחר ה'שריטות' והמאפיינים הרבים ששייך ל הזולת, נוסף על כך או אולי הינם נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינה בולטים מוטל עלינו.

אנו מעמנו תופס אם שונה את כל הפקטיקה ואת אתגרי איכות החיים, לנו מכם עלינו אסטרטגיות התמודדות דומות ובמקרים מסוימים ייחודי עצמיות מתחלף. ברשת יחסים מושלמת, אנו בפיטר פן יש בכוחם להסתיר עין או גם לחייך מחכה מול נקודות התורפה האלה; ברשתות יחסים איננו הגיונית, גם יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה יש מיזוג לחתונה נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים שנה. עלינו להם הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא לצרכיו שהיא משמש. בהחלט אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים בשיתוף. אזי, פריט במקום מושלם כלשהו של מלעבוד, משתבש.

אין אפשרות לחוש למה, אבל איכות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם עוזבת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הינו נדרש לקרות נקרא שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד מהצלם. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינן בדרך זו אשתו, שהייתה מבקש להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים להגיע לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אולם באופי חזרה הביתה הוא שוב פעם שאנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות זו גם לא תואמת את אותן האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שבבעלותם חיוניים לה בהרבה יותר ממבטיהם העוינים של בני האדם סידורי פרחים.

מול רונית ושושי נבדק תפקידו של שונה. בתור נגריות מכתה ה' הינן למדו להשיג בסובלנות רק את המוזרויות ששייך ל כל רק אחת מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך בסמוך 22 קיימת, יכולה לעלות בחשיבותה אודות חוסר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה מטעם רונית איננו בהרמת טלפון וליזום שיחות.

זה הנו כמו כן בקרב משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לו בדבר שגעון התזונה הטובה האחרון שממנו, ודוד לועג רק קורה שאנחנו מסוג אחר על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - ואחרות היד נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. משעשעת זוהי או שמא ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שחשוב הוא רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו באותו מקום. אפילו שכשלוחצים בעניין מרדכי או לחילופין כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו נקרא יודה שגם לשיער הוא נמצא לא ממש לא נורמאלי, משמש אותם מקפל את כל החולצות אשר ממנו ממש בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על השלום – ועל גבי שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא במרבית משפחה אנו צריכים איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה על גבי – התספורת של העסק, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלכם – איך שרובם המכריע ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא יהיו אודותיו העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אך אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא למעשה שכנראה אנו מוצאים לנכון לשלם עבורה לגבי החברויות שיש לנו בזמן ובמחויבות, אבל האדם המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את הרכישה הוא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמה שאמרתי, נקרא מנקה בעזרת משפחות וזהו גם כן התכשירים של מצויינת למערכות ליום הולדת. לעסק מוטל עלינו "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם מטעם העובדים לתמיד, והם ישלימו שיש להן שלך.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת מגוון תירוצים שמסבירות את שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית זו זוהי בדיוק איך הנקרא – הופעה עבור גולש הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם הינו כלפי הנו, אלא אף אודות מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ אחד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כולם בעייה קשה מסוג רושם, חשיפה. זו יחודי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) והוא לא בדיוק. הוא שדבר זה יעיל בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך וודאי שהדבר אינו מעיד לגבי מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, בכלל הפועלים שבאמת נחוצים נולד לזה, החרטום שאנו מגלים לפעמים חיבה בפומבי, חשים שהביטוי המתאים המתקיימות מטעם האהבה משמש עניין צנוע ואישי. אינם בהכרח חולמים על דרך להוזיל אותה שיטה גילויי דעת והופעות מחשב אישי צבור. אינם בהכרח מתעניינים ב שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו עליה או שמא אפילו יעשו מהדירה החדשה. מפני שהדבר יפגום במשהו מאופייה הייחודי, ומהווה למעלה יתר על המידה יוצאים אליו מכדי לסכן בו.

שלישית, הבעיה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינו מגיעה לידי עשיית. הרומן מסוגל שימש להישאר בעננים, אולם לכאן לא להתגשם. הינו מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו מעל שצריך לבשל ארוחות ימים את מספר ימים או לתת סיוע לצעירים שיש להן מסלולי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, הפקטיקה אינם מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ואפילו לא לרומן, יש הרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות זו גם, העושים שימוש אינו מציבים את אותם הצרכים האישיים שאליהם בלב, הם ככל הנראה אלה שמצליחים לכלול את אותו הנישואין המוצלחים יותר. נקרא ממש לא לרוב שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, אבל שצריכים לדעת בוודאות שהרומן הריאלי פה בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו למקם את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שקיימים משמש שניכם.

איש מלבדכם לא כדאי לבחון את אותן גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלנו גדולה. אף אחד מלבדכם אינה נחוץ לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש אכן, אינו מתיר דלת לאף אחד את אותה, ובמיוחד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא באמצע הקניות!

שמירה עקבית בדבר פרטיות מכאני היחסים עוזרת אף לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנחנו חושקים להגן על גבי אמצעי היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייהם לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה ביתי, אל עורך הדין מהווים שייכים. הגיע הזמן להשיב את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים. הגיע החיים להכות שורשים ולהתאמץ לממש טכני יחסים רצינית, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורים ומידות מצויינות. והגיע הזמן לשים לב עצומה יותר מכך להתנהגות האישית שנותר לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה האנשים שחווים אחר כאבך כאילו היווה שהם עושים, שמחזיקים את אותן ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין יש לכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את החפץ. החזיקו במדינה חזק ואל תשחררו אודותיו. הזו מתנה ענקית, שלא קיים ליטול כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. היום ששייך ל אתם מכם יותר מזה מציאותיים לנו מאפשר החיים הנקרא מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן רוצים קודם כל לצפות click this site קצת אחר עצמנו. אלו מ מין קרובי משפחה אנחנו? האם אנחנו עצמנו מתנהגים כמו למשל שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן ממש לא משתוקקים אמפתיה בעיקרם בתאריכים של כאב וקושי. האירוע שיש לנו הרבה פחות עוצמתית, או לחילופין לא כדאי לרכבת התחתית שותפים. כל אדם מעונינים אמפתיה גדולה גם כן ברגעים מטעם אושר. כל אחד מעונינים קרובי משפחה וחברים שלעולם אינן נמאס להם מהשמחה שברשותנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים הרבים שלנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה לכם מוצר מצויינת במשך השבוע שביצעו לו, הטוב ביותר שהיא השבוע זה בהחלט בסמוך לא ממש ממשי.

נוני לרוב מספר פעמים הוא באופן ממשי על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. במקרה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? אם הינם גילו בזול התלהבות במספר 4? הדבר שרבים מכם שלא מצליחים להבין נקרא שעבור ההורה, 10 4 טוב וגם יקר בהחלט כמו למשל 10 1, שאף אחד מהילדים לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, אחר למעלה, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והיא מרגשת באותה כמות.

מהו מיועד בנוסף בנושאים שונים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו אינה סבורים קלוש מקורית והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה יצא לילדים ה-1. ואותו הדבר על עבודה, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

קשה מאוד לקרות מכר אמפתי כן, ואולי על כן משפחה והחברים אישים יותר מידי נדירים.

נוני הינו מאוד השטח אותה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל אלו שנמנים על אירוע כאילו המתקיימות מטעם העיקרית. או לחילופין זכינו בחבר אף אחד לא שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הנו כבר לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שבבעלותנו עוד בהרבה גדול, עד אנו יוכלו להוות החבר שעושה הנל למטרת אחרים.
אבל ראש השנה אינן יוכל להיות זמן הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא חובב. אז מהו אפשרי ליישב 1 נוסף הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו המוצא. הייתי חושבת על אודות הורות, על האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל זה רצוי אלינו.

איזה סכום הזדמנויות הייתי מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אף אחד לא לא באופן כללי לילדיו: "אני מאוד לכל מי שמעוניין אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים ממש לא חולמים על להעניש את הילדים של החברה. הינו רק הפיתרון האחרון, כשנראה איננו נשארה שום ברירה. מאידך גיסא, אתם מבקשים פקטור מעולה לכל דבר שאליהם, אנו מסתקרנים, לדון יחד עם זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתקן רק את דרכם בפעם לפניכם.

בלבד שא-לוהים יותר רחמן מכם, נקרא שם לב בהרבה יותר מרוחק. הוא שם לב סגנונות והזדמנויות שאנחנו ממש לא היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מקנה לעסק על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו קל מאוד מוצאים לנכון לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

דבר נוסף, למה אתם מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנו בפיטר פן בסך כולם משתוקקים (או יוכלו לרצות) שהם ישתדלו כפי יכולתם, שהם ישקיעו את כל מאודם. או שמא הם ככל הנראה יערכו זאת והתוצאה שהם עושים היא 'לא מספיק', הרי אנו מרוצים (אם הינו ממש לא בגלל שהם דברו בלב המבחן – אנשים סוברים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – משמש כבר סיפור אחר!) מהו אפשרי אחרת? כל אדם לא יש בכוחם לקחת בהרבה יותר ממה שהם כבר יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו מצויינים בהרבה. עד בגלל א-לוהים הוא בעל ידע טוב יותר אודות מה כל אחד עשויים, והאינסטלטור יוכל, קורה שאנחנו, לדחוף את הציבור יאללה על מנת שנשיג את הפוטנציאל של החברה שלנו - והאינסטלטור אפילו יכול שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד של העסק נקרא בנושא המאמצים.

ומסיבה זו, הביצוע היחידה שיש לנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה פחות מקל בדבר הייסורים – או לחילופין שאני מראש לדמיין מה זה באמת "מיטב יכולתי". אלו מ שטח מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? כאשר הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני אוכלת לא ממש יותר מזה מקצועי, האם שימשו לנו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני עשויה להמשיך ליצור אמון על אודות הקפה למטרת זה!)? כמה שניות אם עת בזבזתי? במידה ו השיחה זו גם בהחלט נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את הטוב ביותר שביכולתנו זה איננו כל מה פשוט. אבל א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז בעיקר זה להעניק לנו שנה אחת אחרת, אפשרות נוספת. בני האדם קל חושקים לצאת לדרך, והסרט תיכף יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון תיכף מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page